Ekonomi

30 yeni marka ilk kez DownTown Bursa’da

BURSA (İGFA) –Türkiye’nin en büyük karma kullanımlı projesi DownTown Bursa Yaşam ve Cümbüş Center projesi, Meditown Sağlık Merkezi, 1008 farklı tipte konut ve rezidans, kültür-sanat alanları, şehrin gözdesi 5 yıldızlı Intercontinental Bursa ile bölge halkına farklı bir deneyim sunuyor. Türkiye’nin ilk lüks konseptli oteli ve alışveriş merkezi.

Fiba CP, Atış Küme ve Pars Toprak Sanayi A.Ş. tarafından DownTown’un 85 bin metrekare alan üzerinde yer alan alışveriş merkezi kısmının kiralama ve işletmesini yürütmektedir. AVM kiralama ve yönetimi alanındaki uluslararası tecrübesiyle projeyi üstlenen Fiba CP, hem ulusal hem de uluslararası pazarda tüm segmentlere ve paydaşlara sürdürülebilir, yenilikçi ve farklı çözümler sunmaya devam ediyor.

30 MARKA İLK KEZ BURSA’DA

Ulusal ve uluslararası birçok marka ile anlaşması bulunan Fiba CP AVM kiralama ve yönetim grubu; Gizia Brasserie, Kronotrop, WWF Reflect Studio, Sneaks Up, The Galliard Brasserie, F’ilo Dolio, Voi Coffee, Zuhal Music, Magnolia Shop, Banko Burger, Babongo Pizza, Bansan Kore ve Bobi Bubble Tea gibi 30 yeni marka tanıtılacak DownTown’a ilk kez. Onları Bursalılarla buluşturdu.

Fiba CP; Vakko Couture & Wedding ve Vakko, V2K, Vakkorama markalarını bünyesinde barındıran Vakko Bistrot ile bölgenin en büyük Vakko’sunu DownTown’a getirecek. DownTown Bursa aynı zamanda M&S ve GAP’ın yeni konsept mağazaları ile Lacoste, Atasay, Boyner, Chakra, Kiğılı, Caffe Nero ve Viyana Kahvesi gibi önemli mağazaları da bünyesine katarak alışveriş merkezini ziyaretçiler için cazibe merkezi haline getirdi. Fiba CP, 200 seçkin markayla ziyaretçilerine yepyeni bir alışveriş deneyimi sunmaya hazırlanıyor.

Fiba Grubu’nun bilgi ve tecrübesini taşıyarak Downtown Ömür ve Cümbüş Center’da iş ortaklarıyla birlikte ziyaretçilere yenilikçi ve fark yaratan konseptler sunduklarının altını çizen FİBA Ticari Gayrimenkuller CEO’su ve Yönetim Kurulu Üyesi Yurdaer Kahraman, şunları söyledi: karma yaşam alanı konseptiyle dünyada ilklere imza atıyor.” Downtown Ömür ve Cümbüş Center’da markaların yoğun ilgisiyle karşılaştık. Yatırımcıların yakından takip ettiği 85 bin m2 kiralanabilir alana sahip DownTown’u yüzde 90 doluluk oranıyla açtık. “Gördüğümüz bu yoğun ilgi ve talebin temelinde, yatırım yaptığımız ve yönettiğimiz global projelerden edindiğimiz deneyimler ve bu alandaki lider konumumuzun getirdiği güven yatmaktadır” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu